środa, 6 lipca 2016

Witam. Zaczynam i zapraszam.

No i jestem..


Moja przygoda z tworzeniem kartek zaczęła się już parę lat temu. Ale nigdy do głowy mi nie przyszło by założyć bloga, pisać o mojej pasji i wreszcie pokazywać wszem i wobec efekty moich prac.
Dotąd tylko oglądałam inne blogi, obserwowałam jak rozwijają się umiejętności twórcze i plastyczne scraperek. Z odrobiną zazdrości, ale i też dużym zachwytem i podziwem.
No cóż... pora na zmiany. 

Teraz JA!



Kim jest JA?

JA to młoda nowoczesna mama i chyba dobra żona. Ma lat więcej niż sądzi ogół. Powinna się z tego cieszyć, ale tego nie robi. Ma mnóstwo zalet, ale brakło by czasu by o nich teraz pisać. :)
W wolnej chwili lubi zamykać się w swojej pracowni (którą jej mąż żartobliwie nazywa „jamą”), by odetchnąć od codzienności. Lubi wszystko co można zrobić samemu, zwłaszcza kartki.

A więc kim jest JA? Ja to ja, Marta.

Zaczynam i zapraszam :)

1 komentarz:

  1. Świetny blog..prześliczne prace. Widać w nich Twoja pasję:-)
    No i z tego co widzę całkiem niedaleko od siebie mieszkamy:-):-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)