piątek, 8 września 2017

Słodkiego życia...

Witajcie! 
Dziś mam Wam do pokazania kartkę urodzinową, ze słodkim jednorożcem. 
Jednorożca wytuszowałam białym tuszem, posypałam białym i przezroczystym pudrem do embossingu, dzięki czemu uzyskałam ciekawy efekt. Grzywę pokolorowałam kredkami akwarelowymi i dla utrwalenia pokryłam lakierem. całość lekko prysłam splashem.
Jednorożec ze sklejki dostępny jest w sklepie Eko-Deco. 
A TUTAJ znajdziecie więcej inspiracji na wykorzystanie tego słodkiego zwierzaka. ;)






Pracę zgłaszam na wyzwanie:




6 komentarzy:

  1. Gdyby nie nastolatki w pobliżu, to nawetniewiedziałabym, że jednorożce są teraz bardzo modne.:-) Śliczna kartka! Bardzo słodka!
    Dziękuję, że dołaczyłas do naszej urodzinowej zabawy na blogu Skepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Kiedyś chciałam mieć swojego jednorożca ;) W imieniu DT Sklepik Gosi dziękuje za udział w naszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodka i urocza kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w zabawie Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki jednorożec, żaden tam chuderlak :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki radosny ten jednorożec :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)