sobota, 11 sierpnia 2018

Czekoladowniki na zakończenie roku.

Pozdrowienia znad morza! 
Choć jeszcze jestem na wakacjach znalazłam trochę czasu żeby pokazać Wam moje ostatnie prace.
Sierpień to miesiąc, w którym żłobek jest nieczynny, więc spędzę cały miesiąc z moją Julią.
 Na pożegnanie i w ramach podziękowań za troskliwą opiekę i okazane serce, 
postanowiłam podarować "ciociom" słodki podarunek - czekoladowniki.
W pracy użyłam: cudne eleganckie papiery LemonCraft - Nie zapomnij mnie. 
Kwiatek zrobiony jest z foamiranu.




Czekoladowniki zgłaszam na wyzwanie:








11 komentarzy:

  1. Piękne czekoladowniki - sprawią obdarowanym wiele radości :-) Dziękuję za udział w sierpniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne upominki :-) Sama chciałabym taki dostać, choć wiecznie jestem na diecie ;-) Dziękuję za wspólną zabawę z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne czekoladowniki, podoba mi sie ich delikatność i elegancka, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, delikatne i subtelne. Na pewno spodobają się osobie obdarowanego.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, czy tam są kolorowe słomki użyte czy to tak zrolowany papier?

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne podziękowanie... wykonanie pierwsza klasa :) dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle subtelne i delikatne. Zupełnie takie jakie jest nasze wyzwanie w KTM.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podziękowanie :)) delikatne i świeże :))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)