poniedziałek, 14 marca 2022

Przygody Księżniczki - zestaw prezentowy

Hej. Zapraszam  na pierwszą gościnną inspirację dla Creative Young Craft O'Clock.
Razem z moją Julią przygotowałyśmy zestaw urodzinowy dla dziewczynki. Wykorzystałyśmy papiery z kolekcji "Przygody Księżniczki" Craft O'Clock.


Julia ozdobiła papierową torebkę na prezent. Skorzystała z gotowych, wyciętych elementów, przygotowanych specjalnie dla najmłodszych scrapujących. Układała, przekładała, dopasowywała, aż w końcu zdecydowała się na wianuszek z kwiatuszków. Dodała jeszcze kilka ozdób i gotowe!




Ja natomiast zrobiłam kartkę urodzinową do kompletu.
Wszystkie elementy umieściłam na podwyższeniach, dodałam też koronkę i perełki.
Jak się Wam podoba nasz zestaw?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)