sobota, 17 sierpnia 2024

Kartka ślubna ze słonecznikami / Wedding card with sunflowers

 

Cześć! Dziś moja ostatnia inspiracja dla Craft Passion.
Przygotowałam więc kartkę na ślub z motywem słoneczników.
Użyłam papierów z kolekcji „Bee happy” oraz elementów z arkusza do wycinania „Bee Happy PIC1”.
Użyłam także wykrojników: „słoneczniki i listki”, „tańcząca para młoda”, „serwetka owalna ażurowa”, oraz „banerek #1”.
Mam nadzieję że się Wam podoba.
Monika dziękuję za wszystko!
Do zobaczenia!
 
Hello! Today's my last inspiration for Craft Passion.
So I prepared wedding card with sunflowers.
I used papers from the „Bee happy” collection, and graphics from „Bee happy PIC1” cutting sheet.
I used also: „sunflowers and leaves”, „dancing wedding couple”, „oval doily lace”, and „banners#1”  cutting dies.
I hope you like it!
Monika thank you for everything!
See you!





Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:





Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)