czwartek, 14 grudnia 2017

Świąteczy patchwork!



Hej! Dziś inspiruje na blogu Eko-Deco. Stworzyłam patchworkową kartkę świąteczną.
Do zrobienia tła wykorzystałam kartkę ze starej zniszczonej książki.
Pocięłam ją na kawałki i podkleiłam je czarnym papierem, żeby uzyskać wyrazisty kontur.
Poszczególne kwadraciki przyozdobiłam gazą i skrapkami ze sklejki: śnieżynki-kulkiśnieżynki, renifer, cukierek, lizak - cukierek, święty Mikołaj.
Całą pracę zmediowałam białą farbą.








Pracę zgłaszam na wyzwanie:




 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam patchworkowe karteczki, a taj jest prześliczna :-) Dziękuję za udział w grudniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i śliczne wykonanie 😊 patchwork wiecznie modny 😉 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudenko, każdy element osobno i wszystkie razem! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. klimatyczna...

    Dziękujemy za udział w naszej zabawie
    DT " Three Wishes"

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka, przepięknie wykonana! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, fajne wykonanie. Ten oszczędny w wyrazie projekt z pewnością wyróżnia się na tle innych świątecznych prac. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoło a jednocześnie bardzo stonowana kartka. Ciekawie się prezentuje. Dziękuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam cierpliwość w wykonywaniu tego patchworku. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, uwielbiam takie kontrasty :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartka:)Dziękujemy za udział wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)