czwartek, 16 listopada 2017

Pudełko z przegródkami



Hej. Dziś inspiruje na blogu Eko-Deco, ale przygotowałam coś innego niż zwykle. 
Dziś pokaże Wam nie kartkę, a  pudełko!
Pudełko wykonałam z okazji ślubu. W środku są przegródki do których można włożyć małe symboliczne, śmieszne prezenciki. Skrzyneczkę ozdobiłam papierami do scrapbookingu, ręcznie robionymi kwiatkami oraz tekturkami od Eko-Deco: parę młodą i ozdobny narożnik








 
Efekt bardzo mnie zaskoczył. Pozytywnie, oczywiście! Mam nadzieję że i Wam się podoba.


Pracę zgłaszam na wyzwanie nie kartkowe ;)

Pozdrawiam Marta.

2 komentarze:

  1. Eleganckie pudełeczko z pięknym kwiatem :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i eleganckie pudełko! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)