niedziela, 12 listopada 2017

Renifer. Zaczynamy przygotowania do świąt!

 Hej! Ostatnio razem z Eko-Deco testowaliśmy zawieszki w kształcie renifera.
Moja zawieszka zawiśnie w tym roku na choince, 
dlatego musi pasować kolorystycznie do pozostałych ozdób choinkowych. 
...a że wszystkie bombki i zawieszki w naszym domu są białe, złote albo biało-złote nie miałam innego wyjścia... zawieszkę pokryłam białą farbą. Czekając aż farba wyschnie wycięłam dziurkaczem kilka śnieżynek. Chciałam żeby były wypukłe i widoczne dlatego skleiłam kilka ze sobą i pokryłam złotym brokatem. Gdy biała farba wyschła mogłam przykleić mieniące się śnieżynki do renifera. Na koniec dodałam kilka złotych kropek i przewlekłam sznurek. :) 
Zawieszka w stylu clean i simple gotowa!




Tutaj znajdziecie propozycje jak ozdobić renifera w inny sposób!
Koniecznie sprawdźcie. 
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)